niedziela, 3 czerwca 2012

Rozdział 18

Po kolei wchodzi Megan z chłopakami głośno się śmiejąc
- Ola, patrz kto przyszedł - zawołała Meg gdy ja kładłam książkę na stolik obok i wstałam. Przywitałam się z każdym po kolei
- Sory że tek bez uprzedzenia ale nudziło nam się i postanowiliśmy do was wpaść - powiedział Zayn
- To miło - uśmiechnęłam się
- Może jakiś film? - zapytał Niall opróżniając paczkę żelek
- Okej, to chodźcie do kuchni. Pomożecie mi przygotować przekąski - powiedziała Megan i skierowała się w stronę domu a za nią Zayn, Lou, Liam i Niall
- A ty co? Jakieś specjalne traktowanie? - zaśmiałam się do Hazzy, na co on mi wystawił język. Wzięłam książkę i poszłam do swojego pokoju a za mną Harry, który od razu usiadł na moim łóżku.
- Cudny dom - powiedział rozglądając po pokoju
- Dziękuję
- Emm. Wiesz.. Bardzo ładnie wyglądasz - powiedział i wskazał na mnie a ja momentalnie spojrzałam się na siebie i zauważyłam że mam na sobie strój kąpielowy
- Łej. Sorki, przebiorę się - zarumieniłam się i podeszłam do szafy otwierając ją i szukając czegoś odpowiedniego. Nagle Harry objął mnie od tyłu w pasie
- Ale tak mi się podobasz - szepnął mi swoim zachrypniętym głosem do ucha. Odwróciłam się a Hazza nie puszczał mnie z objęć. Uśmiechnęłam się cwaniacko. Nachylił się i delikatnie mnie pocałował. Całus nasilał się i czułam jak zaczyna ssać moją dolną wargę.. Wie jak być słodkim i łagodnym, a jednocześnie potrafi być panem sytuacji. Zatapiałam się w pasji, z jaką oddaję pocałunek. Kocham sposób w jaki to robi. Po chwili odciągnął swoje usta od moich opierając swoje czoło o moje uśmiechnął się do mnie tak że myślałam że zaraz moje nogi nie wytrzymają i upadnę albo że mój brzuch zaraz się rozerwie od nadmiernej ilości świrujących motylków. Staliśmy tak chwilę
- No to dalej się ubieraj bo zaczną bez nas - zaśmiał się Harry puszczając mnie z objęć i obracając przodem do szafy, po czym usiadł i przyglądał się zdjęciu mojej mamy na półce nocnej, a ja wybierałam ciuchy.
- Twoja mama? Teraz jest w Polsce? - zapytał się. No tak, przecież on nic nie wie, a mi nie łatwo o tym mówić ale nie mogłam tego uniknąć. Usiadłam koło niego patrząc w jego źrenice.
- Moja mama.. Ona umarła kilka lat temu na raka. Nie łatwo mi o tym mówić ale przecież nie będę Cię okłamywać - oznajmiłam a po moim policzku poleciała samotna łza. Przytulił mnie. W jego ramionach czułam się bezpieczna. Nie wiem czy to się różni od uścisku Mike'a ale Harrego był inny. Bardziej wyjątkowy
- Ja.. Przepraszam, nie chciałem - powiedział i nagle poczułam że mam mokre ramię więc spojrzałam na Hazzę. Miał mokre policzki, które od razu otarłam kciukami, na co się uśmiechnął. Po chwili zrobił to samo z moimi.
- Najbardziej boję się tego że ja też mogę go mieć.. - powiedziałam i spuściłam głowę w dół
- Nawet tak nie myśl - złapał na mój podbródek i ustawił tak żebym patrzała w jego oczy. Były hipnotyzujące. Chwilę siedzieliśmy w ciszy. Wstałam i poszłam do łazienki się ubrać w TO. Włosy związałam w wysoką kitkę i weszłam do pokoju gdzie Hazza leżał na łóżku i grzebał coś w swoim telefonie. Stanęłam obok niego.
- Idziemy ? - zapytałam wyciągając rękę do niego. Odpowiedział uśmiechem i chwycił ją delikatnie. Wspaniale się dopełniały. Zeszliśmy na dół, siedzieli już wszyscy.
- No myślałam że się nie doczekamy - zagadała Megan a gdy reszta się odwróciła zrobili grupowe 'Uuuuu' na widok naszych splecionych dłoni. My się delikatnie zarumieniliśmy i usiedliśmy na wolnym miejscu, czyli na środku kanapy. Jak nam oznajmili, wybrali film romantyczny. Po kilku scenach ja i Meg rozkleiłyśmy się, na co Harry złączył nasze dłonie i delikatnie musnął mój policzek. Ja wiedziałam ze im też się chciało płakać ale chcieli udawać mężczyzn. Jedynie Niall i Liam nie wytrzymali. Widząc to Megan położyła głowę na ramię Nialla a on ją objął ramieniem i pocałował w głowę. Razem wyglądali przesłodko.
- Ekheem. Czy ja o czymś przypadkiem nie wiem - szepnęłam jej cicho do ucha a ona się tylko uśmiechnęłam. Ja się cicho i lekko zaśmiałam kręcąc przecząco głową. Gdy film się skończył była już 18.
- To może ognisko? - zaproponowałam
- O taaak! - powiedzieli wszyscy zgodnie. Pokazałam chłopakom gdzie wszystko jest żeby mogli już je rozpalać i po chwili poszłam do kuchni pomóc Megan przy przyrządzaniu wszystkiego. Na szczęście wszystko było więc nie trzeba iść do sklepu.  Meg zaniosła już jedną tacę a ja jeszcze kładłam wszystkie przyprawy na drugą. Nagle Haz zaszedł mnie od tyłu i przytulił. Zaczął mnie całować po szyi, co strasznie gilgotało ' Harry przestań ' to jedyne co udało mi się powiedzieć.
- No wy tu się migdalicie a ja jestem głodny - krzyknął Niall wparowując do kuchni a my się zaśmialiśmy. Harry wziął jedną a ja drugą tacę i poszliśmy na ogródek. Od razu zaczęliśmy piec pyszności. Rozmawialiśmy i śmialiśmy się. One Direction to było wspaniałe towarzystwo. Niall wziął swoją gitarę i zaczął na niej grać różne piosenki do których śpiewaliśmy, aż do 23.
- My będziemy już się zbierać - powiedział Louis gdy ognisko się już zgasiło. Pożegnaliśmy się wszyscy, Niall dał Megan buziaka i jeśli dobrze widziałam to w usta i dlaczego ja nic nie wiem. Harry tylko został a Meg poszła wszystko ogarniać.
- Dziękuję - powiedział. Uśmiechnął się delikatnie muskając moje usta, po czym odsunął swoją głowę i mnie przytulił.
- To ja dziękuje - uśmiechnęłam się a on mnie pstryknął w nos i wyszedł do chłopaków. Pisnęłam najgłośniej jak potrafiłam co zauważyła Megan i zrobiła to samo, obie ze szczęścia.
- To opowiadaj - powiedziałam dołączając do sprzątania
- No ten.. Jak u nich spaliśmy to ja spałam z nim bo się bałam burzy.. No i mnie pocałował jak weszłam do jego pokoju. Powiedział że mu się podobam.. Ale jak to mówił był taki nieśmiały.. To było urocze. - powiedziała zatapiając się w powietrzu jakby cały czas stał koło niej. Ja tylko się uśmiechnęłam i poszłam dalej sprzątać. Około północy skończyłyśmy . Weszłam jeszcze na twittera. Harry dodał tweeta ' @AlexPalemr Thank you :) Xx ' , a Niall wstawił zdjęcie Meg.



@Megan_Wilson :)

On był taki słodki. Odłożyłam laptopa i zasnęłam w mgnieniu oka. Rano obudziłam się około 10. Wstałam i zeszłam na dół zrobić sobie kawę 
- O wstałaś. Hej - powiedziała Meg siedząca przed telewizorem 
- Dobry, dobry - zaśmiałam się i pocałowałam ją w policzek po czym skierowałam się do kuchni. Zauważyłam że kawa jest już zrobiona
- To twoja sprawka? - krzyknęłam do salonu
- Nie ma za co! - równie głośno powiedziała Megan. Kawa była cudnie przyrządzona więc zrobiłam zdjęcie w wstawiłam na tt

\


Wzięłam ją i poszłam do salonu usiąść koło niej. Akurat leciały wiadomości ze świata gwiazd na MTV Hits. Uwielbiałam ten program. Ale puścili coś czego najmniej się spodziewałam.. Pokazali nasze wszystkie tweety i dotychczasowe zdjęcia. Powiedzieli coś w stylu ' Wszyscy z One Direction zajęci! ' 
- No to pięknie! Teraz to już żyć nie będziemy mogły - powiedziałam 
- Ehhh... No niestety.. - westchnęła. W pewnej chwili dostałam sms'a od ... 












11 komentarzy:

  1. Od ... no powiedz od kogo .No kobieto ,ja nie wytrzymam psychicznie .Kocham cię jak piszesz i to że jesteś :D
    Bardzo podobają mi się twoje opowieści .Mam nadzieję ,że niedługo dodasz kolejny ....

    Pozdrawiam i czekam ...
    Aga :))))) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty możesz tak kończyć..? <33333
    Mam nadzieję ze jak przyjadę z wycieczki będzie 19..xx :)

    OdpowiedzUsuń
  3. POPIERAM Z GORA. JAK MOŻESZ :C
    genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbisty rozdział. ! DODAWAJ SZYBKO NOWE ROZDZIAŁY, BO DOCZEKAĆ SIĘ JUŻ NIE MOGĘ .. !! Genialny bloog. !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmmmm.... ta scena Olka z buziakiem ! ;*****
    wiesz, że cudownie piszesz < 333

    FOREVER YOUNG ! < powinnaś się domyślić kto pisał >

    replay ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe od kogo ten sms :D
    zapraszam do siebie:
    www.fucksmiile.blogspot.com
    www.baby-i-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ! Na pewno będę wchodziła tu o wiele częściej ;) Dodaj jak najszybciej kolejną część !!! :) Zapraszam też do mnie =] http://onedirectionimaginyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział jest zarąbisty szczerze wpadłam na niego przez przy przypadek,po 1rozdziale tak się wciągnęłam że przeczytałam wszystkie rozdziały.Niecierpliwie czekam na kolejny rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rozdział bardzo mi się spodobał
    zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń